اخبار

نتایج آزمون جامع اسفند 1402 اعلام شد

نتایج آزمون جامع اسفند 1402 اعلام شد
  • نتایج آزمون جامع اسفند ماه 1402 از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شد!
    قابل توجه فراگیران محترم دوره‌های راهنمای طبیعت گردی، راهنمای ایرانگردی و جهانگردی ، دوره مدیریت فنی بند ب، دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری نتایج آزمون جامع اسفند ماه 1402 از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شد. شما می‌توانید جهت مشاهده نتایج آزمون خود، از طریق سامانه edutourism.mcth.ir  اقدام نموده و پس از ورود به سامانه از قسمت “نمایش کارنامه” نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.

    لازم به ذکر است:
    1-  نام کاربری برای ورود به سامانه، کدملی فراگیر و رمز ورود، همان رمزی است که اولین بار برای ورود به سامانه توسط فراگیر تعریف شده است.
    2- نمره قبولی در هر درس برای فراگیران حضوری و مجازی حداقل 10 و برای فراگیران غیرحضوری (رشته‌های مرتبط) حداقل 12 می‌باشد.
    3- امکان استفاده از تک ماده برای فراگیران آزمون نوبت اول 1402 و نیز آزمون نوبت دوم 1402 منطبق با بخشنامه مذکور قابل اجرا خواهد بود و مشمول آزمون های سال های قبل نمی باشد.
    4- در صورتی که موفق به کسب نمره قبولی در دروسی از آزمون نشده باشید، باید در آزمون بعدی مجددا شرکت نموده و تنها سوالات دروس مذکور را پاسخ دهید.
    5-  فراگیران دوره‌های راهنمای گردشگری باید پس از آزمون جامع، در مصاحبه شفاهی همان زبانی که در سامانه آزمون جامع انتخاب کرده بودند، شرکت کنند. برای مثال اگر زبان انتخابی شما در
    سامانه “زبان فرانسه” بوده است، باید در مصاحبه زبان فرانسه شرکت کنید. لازم به ذکر است برای فراگیران دوره مدیریت فنی بند ب، تنها زبان انتخابی زبان انگلیسی می‌باشد.
    تاریخ برگزاری مصاحبه زبان و همچنین آزمون جامع بعدی نیز متعاقبا از طریق سایت، اینستاگرام و تلگرام آوای طبیعت گلستان اطلاع رسانی خواهد شد.
    6- فراگیران محترمی که آزمون جامع خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، می‌توانند در صورت اتمام تمام امور آموزشی دوره خود برای تکمیل پرونده و دریافت لوح خود اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، اینجا کلیک کنید.
    7-  طبق پیگیری صورت گرفته از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هیچ نوع اعتراضی در خصوص نمرات و سوالات پذیرفته نمی‌باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *