اخبار

اعلام زمان برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) و نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون

اعلام زمان برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) و نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون
  • به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد یزدی رئیس گروه آموزش دفتر مطالعات، برنامه ریزی و آموزش گردشگری درباره آغاز ثبت نام شرکت در آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری بیان کرد: داوطلبان شرکت در آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری می‌توانند جهت شرکت در آزمون از اول بهمن سال جاری تا روز چهارشنبه ۱۱ بهمن با مراجعه به سامانه www.edutourism.mcth.ir نسبت به انجام فرایند‌های مربوطه اقدام نمایند.

    اعلام زمان برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری

    یزدی همچنین به این نکته اشاره کرد که آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری هر سال از سوی دفتر مطالعات، برنامه ریزی و آموزش گردشگری در دو نوبت صبح و عصر و به صورت سراسری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود. وی خاطر نشان کرد که این آزمون روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در هفت عنوان برگزار می‌شود.

    عناوین زیر در نوبت صبح آزمون جامع دوره‌های آموزش گردشگری برگزار می‌شود:

    • دوره‌های مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری
    • راهنمایان طبیعت گردی
    • راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی
    • راهنمایان زمین گردشگری

    عناوین زیر در نوبت عصر آزمون جامع دوره‌های آموزش گردشگری برگزار می‌شود:

    • مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری
    • کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری
    • مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری

     

    گردشگری دارای انواع گرایش های مختلف است که داوطلبان بر اساس علاقه و بازار کار می‌توانند دوره های آموزشی یک رشته را انتخاب کرده و با حضور در کلاس های گردشگری اقدام به فراگیری مباحث مربوطه کنند. با شرکت در کلاس های آموزشی گردشگری و همچنین مطالعه منابع آزمون، می توان نمره قبولی لازم را جهت دریافت گواهینامه گردشگری و طبیعت گردی دریافت نمود.

     

    نکات و تذکرات مهم و ضروری برای فراگیران آزمون جامع ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

    جمع‌بندی

    نیمه دوم آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ به صورت سراسری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود. جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر راجع به آزمون‌های جامع گردشگری، از طریق بخش تماس با ما، با کارشناسان آوای طبیعت گلستان در ارتباط باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    2 دیدگاه در “اعلام زمان برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) و نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون

    1. حسین سیجانی گفت:

      سلام سوالات امتحانتون به شدت سخت و اصلا مربوط به راهنمایان طبیعت نمیشه و خیلی سوالات با انچه در جزوه و کتاب هست فرق زیادی داره. یه دانش اموز برای این دوره هزینه و زمان گذاشته ولی سر جلسه که میاد زمین تا اسمان فرق هست بین جزوه و سوالات. لطفا رسیدگی کنید تا بیشتر در حق ما ظلم نشود. با تشکر

      1. Soheil Erfani Tabar گفت:

        سئوالات آزمون جامع از منابعی هست که در ابتدای شروع دوره ما به فراگیران معرفی می‌کنیم و اساتید بر اساس اون منابع تدریس می‌کنند و همیشه تاکید میکنیم که سئوالات آزمون جامع از داخل منابع معرفی شده میاد و نمونه سئوالات آزمون جامع سال‌های گذشته میتونه به شما کمک بکنه که با نوع سئوالات آزمون جامع آشنا بشید، آقای سیجانی هم دوره ای های شما هم در همان آزمونی که شما شرکت کردید بودند و آزمون دادند و موفق به کسب نمره قبولی شدند اگر سئوالات کلا در ارتباط با دوره طبیعت گردی و سرفصلهای آموزشی شما نبوده چطور در آزمون جامع قبول شدند؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *