اخبار

اعلام جزئیات و زمانبندی آزمون جامع گردشگری اسفند ۱۴۰۲

اعلام جزئیات و زمانبندی آزمون جامع گردشگری اسفند ۱۴۰۲
  • ابوطالب قاسمی سرپرست دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری، در نامه‌ای خطاب به مدیران میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها، جزئیات و زمانبندی آزمون جامع اسفند ۱۴۰۲ را بیان کرد.

    آزمون جامع گردشگری اسفند ۱۴۰۲

    آزمون جامع گردشگری اسفند ۱۴۰۲

    در متن نامه به این موضوع اشاره شده است که با نظر به هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای برگزاری آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه مدت گردشگری نوبت دوم سال ۱۴۰۲، بدینوسیله ضمن ارسال برنامه اجرای و شرح وظایف مدیران آزمون و نکات ضروری برای فراگیران، به استحضار می‌رساند آزمون یاد شده به صورت هماهنگ و سراسری در سراسر کشور از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ روز جمعه مورخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود.

    داوطلبان می‌توانند از روز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه آزمون جامع گردشگری به نشانی اینترنتی: www.edutourism.mcth.ir جهت ثبت نام در آزمون جامع دوره‌های راهنمای گردشگری و بارگزاری مدارک مربوطه اقدام نمایند.

    افرادی که قصد دارند به عنوان تورلیدر مشغول به فعالیت شوند، می‌توانند در آزمون گردشگری که هر سال توسط میراث فرهنگی برگزار می‌شود شرکت نمایند. آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری دو بار در سال برگزار می‌شود و داوطلبان واجد شرایط پس از کسب حداقل نمره قبولی می‌توانند گواهینامه گردشگری و طبیعت گردی دریافت نمایند. افراد می توانند با شرکت در دوره های گردشگری و مطالعه منابع آزمون، با آمادگی کامل در جلسه آزمون جامع گردشگری شرکت کرده و نمره قبولی را دریافت کنند.

    آزمون جامع گردشگری اسفند ۱۴۰۲

    جمع‌بندی

    برای اطلاع از شرایط شرکت در نیمه دوم آزمون جامع گردشگری ۱۴۰۲ می‌توانید از طریق سایت www.edutourism.mcth.ir اقدام نمایید. همچنین جهت هرگونه اطلاعات بیشتر از طریق بخش تماس با ما، با کارشناسان موسسه آوای طبیعت گلستان در ارتباط باشید. کارشناسان مجموعه آوای طبیعت گلستان آماده‌اند تا اطلاعات لازم را در خصوص شرایط شرکت در آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری ۱۴۰۲ را در اختیار داوطلبان قرار دهند.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه در “اعلام جزئیات و زمانبندی آزمون جامع گردشگری اسفند ۱۴۰۲

    1. حسین سیجانی گفت:

      سلام. سوالات ازمون با آنچه در کلاس ها و جزوه ها و کتاب دیدیم زمین تا اسمان فرق میکنه و به حدی سخت هست که پیدا نمیکنیم جواب رو توی کتاب. و این واقعا ظلم در حد دانشجویان رشته راهنمایان طبیعتگردی میباشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *