مقالات

بهترین هتل‌های گلستان از گرگان تا بندر ترکمن

هتل گلستان
  • هتل‌های گلستان در جای جای این استان گسترده شده است؛ هتل آذین، هتل شهاب و بوتیک هتل هفت پیکر در گرگان، هتل زیارت در روستای زیارت، هتل ستاره ترکمن در بندرترکمن و هتل عجم در آزادشهر، تنها برخی از بهترین هتل‌های گلستان از نظر مهمانان و هتلداران این استان است.

    بهترین هتل‌های گلستان

    ● هتل آذین
    ● هتل شهاب
    ● بوتیک هتل هفت پیکر
    ● بوتیک هتل سرای خان
    ● هتل زیارت
    ● هتل قصر بوتانیک
    ● هتل ستاره ترکمن
    ● هتل کانیار
    ● هتل آکام
    ● هتل عجم

    برای رزرو هتل‌های گلستان می‌توانید به وب‌سایت رسمی هتل‌ها یا آژانس‌های مسافرتی آنلاین مراجعه و پس از انتخاب اتاق و تاریخ موردنظر خود، هزینه آن را پرداخت کنید. اگر به‌دنبال یک هتل اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه می‌گردید یا دوست دارید در بهترین هتل‌های گرگان اقامت کنید، ما در این مطلب برای کمک به شما، قیمت هتل‌های گرگان و دیگر شهرهای استان گلستان را در سه بازه قیمتی زیر تقسیم‌بندی کرده‌ایم:
    ● هتل با هزینه اقامت زیر یک میلیون تومان در یک اتاق دو تخته استاندارد: هتل اقتصادی
    ● هتل با هزینه اقامت بین یک تا دو میلیون تومان در یک اتاق دو تخته استاندارد: هتل متوسط و متعارف
    ● هتل با هزینه اقامت بیش از ۲ میلیون تومان در یک اتاق دو تخته استاندارد: هتل لوکس و گران‌قیمت
    در ادامه، با بهترین هتل‌های گلستان در شهرهای گرگان، بندر ترکمن، علی آباد کتول و آزادشهر آشنا خواهیم شد.

    🌎 جهت مشاهده بهترین مقاصد طبیعت گردی در ایران اینجا کلیک کنید 🌎

    هتل‌های گرگان

    هتل آذین، هتل هفت پیکر و هتل شهاب سه مورد از بهترین هتل‌های گرگان هستند که تجربه اقامتی دلنشین را برای‌تان رقم می‌زند. بیایید با هر کدام از این هتل‌ها بیشتر آشنا شویم:

    بهترین هتل گرگان

     دوره های آژانس مسافرتی و هواپیمایی موسسه آوای طبیعت گلستان شامل:

    🌎 مدیرفنی بند الف   🌎 مدیرفنی بند ب

                                                                  ۰۹۱۱۸۷۳۸۸۱۲ 📞                                                        

    هتل آذین

    هتل ۴ ستاره آذین در ورودی شهر گرگان، یکی از هتل‌های قدیمی این شهر است که بیش از ۱۷ سال قدمت دارد و بارها در دوره‌های مختلف بازسازی شده است. اگر به دنبال هتلی با دسترسی راحت به داخل شهر گرگان و دیگر جاهای دیدنی گلستان مانند ترکمن صحرا، کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز گلستان می‌گردید، هتل آذین گرگان با پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات رفاهی رستوران، باشگاه بدنسازی، فروشگاه وسایل سنتی و قرارداد با استخر و بزرگ‌ترین مجموعه سوارکاری و تنیس، از شما استقبال خواهد کرد. هزینه اقامت در این هتل، تقریباً متوسط است.

    هتل آذین گرگان

    هتل شهاب

    هتل شهاب یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره گرگان است که در سرسبزترین منطقه توریستی این شهر، یعنی بلوار ناهارخوران، واقع شده است. هتل شهاب گرگان با منظره‌ای جذاب از طبیعت مسیر ناهارخوران و جنگل‌های سرسبز گرگان، بهترین انتخاب برای مسافرانی است که می‌خواهند ضمن اقامت در هتلی خوب با هزینه اقامت متوسط و متعارف، از طبیعت زیبای گرگان نیز لذت ببرند.

    هتل شهاب گرگان

    بوتیک هتل هفت پیکر

    با اقامت در بوتیک هتل هفت پیکر، در مدار زمان سفر می‌کنید و حس حضور در عمارتی تاریخی با پیشینه‌ای مملو از خاطرات تلخ و شیرین را تجربه خواهید کرد. این بوتیک هتل، در واقع بزرگ‌ترین خانه تاریخی شمال ایران، یعنی خانه باقری گرگان است که به واسطه بازسازی و تغییر کاربری، به هتلی شیک با حال و هوای خانه‌های قدیمی تبدیل شده. بوتیک هتل هفت پیکر، با دیوارهای آجری، حیاط‌های سرسبز و تراس‌های چوبی که خاطرات ساکنین قدیمی این عمارت را روایت می‌کند، در بافت قدیم گرگان و محور تاریخی امامزاده نور واقع شده است. اتاق‌های متنوع و VIP این هتل با امکانات رفاهی مختلف، آن را به هتلی لوکس و تقریباً گران‌قیمت در بین هتل‌های گرگان تبدیل کرده است.

    هتل بوتیک هفت پیکر

     

    بوتیک هتل سرای خان

    بوتیک هتل سرای خان، یکی از هتل‌های تازه تاسیس گرگان است که از فرودین ۱۴۰۲، کار خود را در محله قدیمی سرچشمه آغاز کرده است. شعار بوتیک هتل سرای خان، «اقامتی قاجاری در پیچ و تاب مدرن» است؛ اقامتی دلنشین در خانه تاریخی شفیعی‌ها، به همراه امکانات رفاهی مدرن. بوتیک هتل سرای خان از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت گرگان است که با اتاق‌های سه دری و پنج دری، حیاط‌های اندرونی و بیرونی خانه و تراس چوبی، حس نوستالژی زندگی در دوران قاجار را برای‌تان تداعی می‌کند. محله نعلبندان، بازارچه نعلبندان، موزه صنایع دستی گرگان و سرای باقری‌ها از جمله جاهای دیدنی نزدیک به هتل سرای خان است.

    هتل بوتیک سرای خان

     

    🌎موسسه آوای طبیعت گلستان ارائه دهنده برترین دوره های آموزشی راهنمایان گردشگری 🌎

                                                                  ۰۹۱۱۸۷۳۸۸۱۲ 📞                                                        

    هتل جنگلی گلستان

    اگر به‌دنبال جایی برای اقامت در دل طبیعت جنگل و دور از شلوغی‌های شهر می‌گردید، هتل زیارت و هتل بوتانیک از بهترین هتل جنگلی گلستان به شمار می‌آیند.

    هتل زیارت

    هتل زیارت گرگان، در یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق دیدنی گلستان به نام روستای زیارت، واقع شده و چشم‌انداز زیبای اتاق‌های آن به طبیعت بکر اطراف و امکان استفاده از گشت‌های تفریحی متعدد، از امتیازات ویژه این هتل به شمار می‌آید. این هتل ۲ ستاره، از جمله هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی استان گلستان است که می‌توانید در آن اقامت کنید. برای رسیدن به هتل زیارت باید از جاده زیبای ناهارخوران بگذرید و پس از طی یک مسافت نیم ساعته، خود را به روستای زیارت برسانید.

    هتل زیارت گرگان

    هتل قصر بوتانیک

    هتل قصر بوتانیک، تنها هتل ۵ ستاره گلستان است که در کیلومتر ۱۰ جاده گرگان-ساری، روبه‌روی روستای نودیجه قرار دارد. این هتل مجلل، در باغی به وسعت ۴ هکتار واقع شده و با چشم‌اندازی زیبا از دشت‌های سرسبز گرگان و امکاناتی نظیر سال‌های ورزشی، استخرهای خصوصی و جداگانه برای خانم‌ها و آقایان، سالن ماساژ و آرایشگاه، اقامتی لوکس و خاطراه‌انگیز را با تلفیقی از عطر و آرامش طبیعت برای‌تان رقم می‌زند. هزینه اقامت در این هتل، علی‌رغم امکانات لوکس آن، تقریبا متعارف به نظر می‌رسد.

    هتل قصر بوتانیک

     

    دوره های آموزشی

    🌎راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی    🌎 راهنمایان طبیعت گردی    🌎 راهنمایان محلی

    در  موسسه آوای طبیعت گلستان 

    ۰۹۱۱۸۷۳۸۸۱۲ 📞 

    هتل‌های بندر ترکمن

    اگر برای بازدید از ترکمن صحرا، تالاب گمیشان یا جزیره آشوراده قصد سفر به بندر ترکمن را دارید، گزینه اقامت در هتل، علاوه بر اقامتگاه‌های بوم گردی گلستان، پیش روی شما خواهد بود.

    هتل ستاره بندر ترکمن

    هتل سه ستاره و تازه‌تاسیس ستاره بندر ترکمن در جاده اسکله این شهر واقع شده و دسترسی آسانی به منطقه شکار ممنوع صوفیکم، جزیره آشوراده، ساحل چارقلی و بازارچه گمرکی این شهر دارد. هتل ستاره ترکمن، از هتل‌های مناسب با هزینه اقامت متوسط در این شهر است که با ظرفیت ۳۰ اتاق و امکاناتی مانند رستوران، از مهمانان استقبال می‌کند.

    هتل ستاره بندر ترکمن

     

     دوره های آژانس مسافرتی و هواپیمایی موسسه آوای طبیعت گلستان شامل:

    🌎 مدیرفنی بند الف   🌎 مدیرفنی بند ب

                                                                  ۰۹۱۱۸۷۳۸۸۱۲ 📞                                                        

    هتل‌های گلستان در علی آباد

    علی آباد کتول، از شهرهای تاریخی و توریستی گلستان است که در فصل بهار و پاییز مسافران بسیاری را برای بازدید از جنگل و آبشار کبودوال به این منطقه می‌کشاند. در ادامه، با هتل کانیار، از بهترین هتل‌های گلستان در علی آباد آشنا می‌شویم.

    هتل کانیار

    هتل سه ستاره کانیار، اولین هتل این شهرستان است که در سال ۱۳۸۵ در مسیر اتوبان تهران- مشهد ساخته شد. این هتل با ظرفیت ۲۷ اتاق، هزینه اقامت مقرون‌به‌صرفه، مشرف به کوه‌ها و دشت‌های سرسبز اطراف و رستوران و کافی شاپ، مناسب مسافرانی است که می‌خواهند در شهر علی‌آباد کتول اقامت داشته باشند.

    هتل کانیار علی آباد

    هتل‌های گلستان در آزادشهر

    هتل آکام و هتل عجم، دو هتل از بهترین هتل‌های گلستان در آزادشهر، شهر گل‌های آفتاب گردان، هستند که می‌توانید در سفر به استان گلستان در آن‌ها اقامت کنید.

    هتل آکام

    هتل سه ستاره آکام، از هتل‌های نوساز آزادشهر است که در نزدیکی میدان جمهوری و ابتدای اتوبان گنبد کاووس قرار دارد. اگر به دنبال مرکز اقامتی مقرون‌به‌صرفه، با دسترسی راحت به جاده‌های اصلی مانند جاده آزادشهر-مینودشت می‌گردید، هتل آکام می‌تواند گزینه خوبی برای‌تان باشد.

    هتل آکام

    هتل عجم

    هتل سه ستاره عجم نیز مناسب مسافرانی است که می‌خواهند در کمترین زمان خود را به مرکز شهر آزادشهر، بازارهای محلی و پارک زیتون برسانند. هتل عجم از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه شهر است که دقیقاً روبه‌روی ساختمان ایران خودرو قرار دارد و با بیش از ۵۰ اتاق و رستوران از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

    هتل عجم آزادشهر

    لیست کامل هتل‌های گلستان

    اگر هنوز نتوانسته‌اید هتل مورد علاقه خود را در میان بهترین هتل‌های گلستان پیدا کنید و می‌خواهید فهرستی جامع از همه هتل‌های گلستان داشته باشید، می‌توانید لیست کامل هتل‌های گلستان را در این لینک مطالعه کنید. اما اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید اقامت در یک محیط بومی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «اقامتگاه‌های بوم گردی گلستان» را بخوانید.

    آوای طبیعت گلستان

    سوالات متداول:

    چگونه میتوانیم به لیست کامل هتل های استان گلستان دسترسی داشته باشم؟

    اگر هنوز نتوانسته‌اید هتل مورد علاقه خود را در میان بهترین هتل‌های گلستان پیدا کنید و می‌خواهید فهرستی جامع از همه هتل‌های گلستان داشته باشید، می‌توانید لیست کامل هتل‌های گلستان را در لینک فوق مطالعه کنید.

    هتل های اقتصادی و مقرون به صرفه کدام اند؟

     هتل با هزینه اقامت زیر یک میلیون تومان در یک اتاق دو تخته استاندارد: هتل اقتصادی
     هتل با هزینه اقامت بین یک تا دو میلیون تومان در یک اتاق دو تخته استاندارد: هتل متوسط و متعارف

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *