اخبار

نتایج آزمون جامع گردشگری 16 دی ماه 1401

نتایج آزمون جامع 16 دی ماه 1401
  • قابل توجه فراگیران محترم دوره راهنمایان طبیعت گردی، دوره ایرانگردی و جهانگردی و دوره مدیریت فنی بند ب و همچنین دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، اعلام نتایج آزمون جامع گردشگری 16 دی ماه سال 1401 از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اعلام شد. شما می‌توانید جهت مشاهده نتایج آزمون خود، از طریق سامانه جامع آزمون گردشگری اقدام نموده و پس از ورود به سامانه در صفحه اصلی پنل کاربری خود از قسمت “نمایش کارنامه”، نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.

    لازم به ذکر است:

    1- نام کاربری برای ورود به سامانه، کد ملی فراگیر و رمز ورود، همان رمزی است که اولین بار برای ورود به سامانه توسط فراگیر تعریف شده است.

    2- نمره قبولی در هر درس برای فراگیران حضوری (که مدرک تحصیلی آنها رشته های غیر مرتبط با گردشگری) و مجازی حداقل 10 و برای فراگیران غیرحضوری (که مدرک تحصیلی آنها رشته‌های مرتبط با گردشگری) و سر کلاس‌ها ننشسته‌اند و فقط آزمون جامع را دادند حداقل 12 می‌باشد.

    3- در صورتی که موفق به کسب نمره قبولی در دروسی از آزمون نشده باشید، باید در آزمون بعدی مجددا شرکت نموده و تنها سوالات دروسی که مردود شدید را پاسخ دهید.

    نتایج آزمون جامع 16 دی ماه 1401

    4- فراگیران دوره‌های راهنمایان گردشگری باید پس از آزمون جامع، در مصاحبه شفاهی همان زبانی که در سامانه آزمون جامع انتخاب کرده بودند، شرکت کنند. برای مثال اگر زبان انتخابی شما در سامانه “زبان آلمانی” بوده است، باید در مصاحبه زبان آلمانی شرکت کنید. لازم به ذکر است برای فراگیران دوره مدیریت فنی بند ب دفاتر خدمات مسافرتی، تنها زبان انتخابی زبان انگلیسی می‌باشد.

    5- فراگیرانی که نسبت به نتایج آزمون خود معترض بوده و درخواست تجدید نظر در نمرات اعلام شده را دارند، می‌توانند اعتراض خود را به صورت زیر پیگیری نمایند. مدارک خود شامل:

    • کارنامه آزمون جامع 16 دی ماه 1401
    • پاسخنامه آزمون (که در ادامه کارنامه در سایت https://edutourism.mcth.ir/ بارگذاری شده است)

    6- همچنین فراگیرانی که با اعلام نتایج آزمون جامع و قبولی در تمامی دروس آن، پرونده آموزشی آنها از طرف موسسه تکمیل می‌شود و به صورت خودکار امورات مربوط به پرونده آموزشی آنها انجام و جهت صدور گواهینامه پایان دوره آموزشی به دفتر مطالعات و آموزش وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور ارسال می‌شود.

    آوای طبیعت گلستان

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *